Annons

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Word Association - Ett roligt och avslappnande spel för iPhone

Word Association är ett spel designat för iPhone-användare som gillar att lösa pussel på ett roligt och avslappnat sätt. Spelet är utvecklat av Funnerware LLC och finns tillgängligt i kategorin Spel. Med detta spel kan du matcha par av relaterade ord, som kan vara synonymer, motsatser, delar av ett sammansatt ord, eller helt enkelt ord som passar ihop.

Spelet levereras med 40 gratis pussel, och om du vill ha fler kan du köpa hundratals ytterligare pussel. Om du fastnar finns ledtrådar tillgängliga för att hjälpa dig lösa pusslen. Word Association är ett perfekt spel för dem som älskar pussel, hänga gubbe, ordletning och korsord. Det är ett utmärkt sätt att fördriva tiden samtidigt som du håller hjärnan aktiv. Prova Word Association idag och njut av timmar av roligt med att lösa pussel!

Program tillgängligt på andra språk

Word Association för iPhone

• Fri

• På Svenska
  • V 2.0.10

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Word Association

Har du provat Word Association? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.